Заходи щодо підвищення захисту інформації під час дистанційної форми навчання:

1.Перед початком розмови необхiдно переконатись, що у полi зору веб-

камери немає жодних конфіденційних даних.

2. Використовувати платформи якi дозволяють створювати групи

користувачів або обмежувати доступ через Iнтернет-домен.

3. Не надсилати пароль до зустрiчi разом з посиланням на зустрiч.

4. Контролювати несанкцiоноване пiдключення до розмови.

5. Налаштувати безпечну передачу файлiв.

6.Встановити шифрування каналу передачі даних.

7. Встановити обмеження щодо файлiв, якi учасники можуть надсилати.

8. Обмежити доступ до спiльного використання екрана для хоста або

людини, яка вибирає хост.

9. Пiд час спiльного використання екрана не поширювати весь робочий стіл, а лише необхiднi вкладки.

10. Використовувати актуальну версiю програм та регулярно

встановлювати оновлення, якi можуть мiстити важливi виправлення

вразливостей безпеки.

11. Не використовувати програмне забезпечення для вiдеоконференцiй, без ознайомлення з усіма параметрами в установах системи.

12. Не поширювати посилання або ID конференцiй у соцiальних мережах.

13. Захистити облiковi записи придумавши складний унiкальний пароль та

активувати двофакторну автентифiкацiю.

14. Завантажувати програми для вiдеоконференцiй лише з офiцiйних

джерел для програмного забезпечення.

15. Встановити максимальну кiлькiсть учасникiв (по кiлькостi класу).

16. Використовувати Personal Meeting ID (PMI).

17. Забезпечити захист персональних даних учасникiв освiтнього процесу

вiдповiдно до Закону України «Про захист персональних даних» (як приклад - Нікнейм).

18. Встановити антивiрусне програмне забезпечення та брандмауер й

регулярно їх оновлювати.

19. Забезпечити фiльтрацiю та монiторинг даних, що передаються через

пiд'єднання до Інтернету.

20. Установити чiткi приписи як для спiвробiтникiв, так i для учнiв щодо

пiдготовки робочого мiсця для вiддаленого зв'язку.

21. Створити oкpeмi облiковi записи або окремих користувачiв, електроннi

поштовi скриньки розмежовуючи власне електронне середовище та робоче.

Кiлькiсть переглядiв: 48

Коментарi