• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Державні стандарти

Психолого-педагогічний консиліум

Адаптація учнів 5-го класу до умов навчання в основній школі

МЕТА:

• залучити учасників педагогічного консиліуму до активного обговорення проблеми адаптації п'ятикласників до навчання в основній школі;
• створити умови для аналізу свого особистісного досвіду і професійної компетентності;
• виробити рекомендації для всіх учасників навчально-виховного процесу з проблемних моментів адаптації.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:
- поінформованість членів педагогічного колективу про стан адаптації учнів 5 класу до нових умов навчання;
- забезпечення наступності та здійснення заходів, спрямованих на адаптацію дітей до основної школи;
- підвищення результативності навчально-виховного процесу;
- підвищення професійноїмайстерності педагогів;
- використанняособистісно-орієнтованих підходівв навчально-виховному процесі;
- створення умов для особистісного розвитку п’ятикласників.
ФОРМА РОБОТИ: ГРУПОВА
УЧАСНИКИ ПЕДАГОГІЧНОГО КОНСИЛІУМУ:
- директор школи;
- заступник з навчально-виховноїроботи;
- заступник з виховної роботи;
- практичний психолог;
- медична сестра;
- учителі, які викладають у 5 класі.
ТЕОРЕТИЧНИЙ МІНІМУМ

КОНСИЛІУМ - нарада лікарів для визнапчення характеру хвороби і засобівлікування хворого.
ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНСИЛІУМ - це нарада всіх учасників навчально-виховного процесу для вивчення ситуації, що склалася, виявлення проблем і вироблення пекомендацій щодо їх вирішення.
АДАПТАЦІЯ - пристосування організму дитини до умов, які змінилися, попередження перевантаження, процес звикання.
НАСТУПНІСТЬ - дидактичний принцип, який передбачає засвоєння учнем понять і їх логічному зв'язку і взаємозв'язку.
ЗДОРОВ'Я - фізичне, духовне, соціальне благополуччя, благо людини, необхідна умова для успішного навчання та роботи.
Гасло консиліуму:
"ТВОРЕННЯ ЛЮДИНИ - ЦЕ НАЙВИЩА НАПРУГА ВСІХ ДУХОВНИХ СИЛ: ЦЕ І ЖИТТЄВА МУДРІСТЬ, І МАЙСТЕРНІСТЬ, І МИСТЕЦТВО"
В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ
ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ
1. Відкриття консиліуму. Директор школи Бурлак Л. Г.
2. Інтерактивна вправа «Оцінка».Заступник директора з НВР Пустовойтенко Р.М.
3. Актуальність проблеми адаптації та результати адаптації учнів 5-го класу щодо навчання в основній школі. Заступник директора з НВР Пустовойтенко Р. М.
4. Вікові і психологічні особливості дітей 10-11 років. Матеріали спостережень. Практичний психолог Жукоцька О. О.
5. Фізіологічні особливості дітей 10-11 pоків. Стан здоров'я п'ятикласників. Сестра медична Швидка Т. В.
6. Моніторинг успішності учнів 5-го класу. Заступник директора з НВР Пустовойтенко Р. М.
7. Формування ключових компетентностей п’ятикласників: успіхи та проблеми.- на уроках української мови. Учитель української мови Кударенко Т.М. Ляшевич Т.М.
- на уроках світової літератури. Учитель світової літератури Дяченко А.В.
- на уроках математики. Учитель математики Мосієнко Т. В.
8. Інтерактивна вправа «Мікрофон». Виступи вчителів-предметників.
9. П'ятикласники в позаурочний час: захоплення, умови формування творчих здібностей,перспективи. Педагог-організатор Коваленко С. М.
10. Співпраця «Учитель- учень». Перші кроки щодо порозуміння. Психолого-педагогічна характеристика класу. Класні керівники 5-х класів Бурлак О.Г., Бондаренко Л.П.

Кiлькiсть переглядiв: 553

Коментарi