• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична робота

Науково-методична проблема

учителів району:

«Розвиток

професійної компетентності

педагогічних працівників району

як чинник

забезпечення якісної освіти

і умова формування інноваційного

освітнього середовища»

Науково-методична проблема

школи:

«Соціалізація особистості

на засадах створення сприятливого

освітнього середовища

в умовах

компетентнісного підходу»

ІІ рік роботи

Новостародубська ЗШ І-ІІІ ступенів

в структурі методичної роботи району у 2019-2020

навчальному році

/Files/images/metodichna_robota/2020-01-28_092418.jpg

Школа є опорним закладом з науково-методичних проблем:

- «Розвиток та реалізація творчості вчителя в рамках внутрішкільної методичної роботи» (опорний заклад);

- «Громадянська освіта та виховання як засіб формування активної позиції особистості, набуття досвіду громадянських дій» (Балахівська ЗШ І-ІІ ступенів, філія Новостародуб-ської ЗШ І-ІІІ ступенів);

- «Формування культури здорового способу життя та ключових компетентностей як умова розвитку особистості» (Чечеліївська ЗШ І-ІІІ ступенів, філія Новостародубської ЗШ І-ІІІ ступенів).

Школа є базовим закладом з напрямків:

- превентивне виховання з проблеми «Забезпечення набуття учнівською молоддю особистого досвіду реалізації прав і виконання обов’язків у моральних і правових взаємовідносинах» (опорний заклад);

- упровадження європейських стандартів превентивної освіти (опорний заклад);

- упровадження навчальної програми із розвитку соціальних навичок «Вчимося жити разом» (опорний заклад, Чечеліївська ЗШ І-ІІІ ступенів, філія Новостародубської ЗШ І-ІІІ ступенів);

- упровадження навчальної програми курсу «Шкільна програма з профілактики вживання тютюну, алкоголю, наркотиків (ХОУП)» (опорний заклад);

- упровадження превентивного проекту «Захисти себе від ВІЛ» (опорний заклад, Чечеліївська ЗШ І-ІІІ ступенів, філія Новостародуб-ської ЗШ І-ІІІ ступенів).);

- основ здоров’я, безпеки життєдіяльності та ЦЗ (Чечеліївська ЗШ І-ІІІ ступенів, філія Новостародубської ЗШ І-ІІІ ступенів);

- викладання фізики (Чечеліївська ЗШ І-ІІІ ступенів, філія Новостародуб-ської ЗШ І-ІІІ ступенів).

На базі закладу працюють творчі лабораторії:

- з управлінської діяльності з проблеми «Ефективне управління закладом в умовах упровадження Нової української школи»;

Керівник: ПОЗИВАЙ О. А., завідувач Чечеліївської ЗШ І-ІІІ ступенів, філії Новостародуб-ської ЗШ І-ІІІ ступенів

- з управлінської майстерності заступників директорів з навчально-виховної роботи з проблеми «Розвиток професійної компетентності вчителя в умовах упровадження Нової української школи».

Керівник ПУСТОВОЙТЕНКО Р.М., заступник директора з НВР Новостародубської ЗШ І-ІІІ ступенів (дистанційно)

Слухачі районних шкіл комп’ютерної грамотності для педагогічних працівників району

Пустовойтенко Р. М. -

заступників закладів загальної середньої освіти, керівник ОШЕГА З.С. з проблеми «Використання Internet-, веб- та медіа освітніх технологій в управлінській діяльності»
(Січень, лютий 2020 року)

Дяченко С. Д. -

учителів географії, керівник ОШЕГА З.С. з проблеми
«Використання технологій Веб 2.0 у роботі вчителя географії»
(грудень 2019 року; березень, квітень 2020 року)

Немазана С.В, Петренко В. С. -

учителів фізичної культури та трудового навчання, керівник ОШЕГА З.С. з проблеми «Використання Google-сервісів у роботі вчителів фізичної культури та трудового навчання»
(грудень 2019 року; січень, лютий 2020 року)

Ситник Н. М., Стрижак Л. М., Швидка С. М. -

учителів початкових класів, керівник ОШЕГА З.С. з проблеми «Використання SMARTдошки у роботі вчителя початкових класів Нової української школи»
(Листопад 2019 року – І група; січень 2020 року - ІІ група)

Слухачі районної школи
новаторства

Пустовойтенко Р. М. –

керівників і педагогічних працівників закладів дошкільної та загальної середньої освіти району керівник ОШЕГА З.С. з проблеми «Інноваційна діяльність як умова ефективної роботи закладу освіти»
(Січень, квітень 2020 року)

Слухачі районних шкіл
із підвищення педагогічної майстерності:

Швидка С. М. –

учителів початкових класів, керівник КРАЩЕНКО О. В. з проблеми: «Формування професійної компетентності вчителів початкових класів в умовах упровадження Державного стандарту початкової загальної освіти» (29.11, 10.01, 28.03, 16.05)

Гончарук В.Д. –

учителів інформатики, керівник САЙКО В. С. з проблеми «Особливості застосування мов програмування Puthonта Java при розв’язуванні олімпіадних задач»
(28.10; 26.03)

Гончарук В.Д. –

учителів хімії, керівник ЄМЕЦЬ В. М. з проблеми «Удосконалення навичок учителів із розв’язування задач підвищеної складності та олімпіадних задач з хімії» (29.10; 10.01 27.03)

Дяченко А. В., Кобилянська А. Л. –

учителів біології, керівник ЧИРВА І. М. з проблеми «Удосконалення навичок учителів із розв’язування задач підвищеної складності та олімпіадних задач з біології»
(29.10; 10.01 27.03)

Віртуальні, творчі лабораторії

Гончарук В. Д,. Дяченко А. В.,
Кобилянська А. Л., Пугач В. Р. -

учителів хімії та біології, керівник ШВЕЦЬ О. О. з проблеми «Використання сучасних ІКТ-технологій на уроках хімії та біології» (дистанційно, упродовж року)

Гущина І. В., Чернецька В. І. -

учителів фізики, керівник ОРАНСЬКИЙ О.В. з проблеми «Особливості реалізації проблемного навчання через призму STEM-освіти» (дистанційно, упродовж року)

Гончарук В. Д. -

учителів інформатики, керівник САЙКО С.В. з проблеми «Особливості використання високорівневих, інтерпретованих та скриптованих мов програмування» (дистанційно, упродовж року)

Мосієнко Т. В.-

учителів математики, керівник ГУЖВІЄВА Т.І. з проблеми «STEM-драйвер розвитку в учнів ключових компетентностей і навичок майбутнього» (дистанційно, упродовж року)

Дяченко С. Д.-

учителів географії, керівник НОВОХАТЬКО О. І. з проблеми «Оновлення змісту викладання географії відповідно до мети і завдань галузі «Природознавство» нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» (дистанційно, упродовж року)

Узлова Л. Д..-

шкільних бібліотекарів, керівник КУРОЧКІНА Т.І. з проблеми «Використання Інтернет-сервісів для осучаснення бібліотечних форм роботи»
(дистанційно, упродовж року)

Школа з підвищення педагогічної майстерності
педагогів-організаторів

Дерев’янко О. А. –

керівник РЯБОВА О. М.з проблеми «Методика організації творчої діяльності учнів»
(30.10, 10.01, 26.03)

Школа практичних психологів та соціальних педагогів

Жукоцька О. О. – керівник ГРИШАЄВА О.
(08.11, 06.12, 07.02, 04.04)

Члени районних творчих груп

Жукоцька О. О., Коваленко С. М. -

учителів, асистентів учителів, практичних психологів, керівник МОВЧАН Л. І. з проблеми «Психоло-педагогічний супровід дітей з ООП в умовах інклюзивного навчання»
(Січень 2020 року, дистанційно травень2020 року)

Гончарук В. Д.-

учителів інформатики, які викладають інформатику у 5-9-х класах, керівник ЦАРУК О. Я, з проблеми «Технологічні підходи у викладанні шкільного курсу інформатики у контексті трансформації STEM-освіти в освітній процес»
(28.10 2019 року дистанційно, 26.03 2020 року)

Мосієнко Т. В. –

учителів математики, керівник ЛІСАЙЧУК Н. С. з проблеми: «STEM-освіта в формуванні ключових компетентностей учнів на уроках математики»
(28.10 2019 року; листопад-лютий дистанційно, 25.03 2020 року)

Дяченко А. В., Кобилянська А. Л., –

учителів хімії та біології, керівник КОБИЛЯНСЬКА А. Л., з проблеми: «Практична складова хімії та біології – основа реалізації проблемного навчання та формування експериментальної компетентності учнів»
(30.10 2019 року; грудень-лютий дистанційно, 27.03 2020 року)

Дяченко С. Д. -

учителів географії, керівник ДЯЧЕНКО С. Д, з проблеми «Формування ключових та предметних компетентностей учнів у процесі викладання курсу «Географічний простір Землі»»
(Дистанційно)

Мосієнко Т. В. –

класних керівників, керівник КРАВЧЕНКО А. С. з проблеми «Формування, становлення та розвиток духовно-морального світу особистості дитини на основі реалізації педагогічних ідей В. Сухомлинського та використання інноваційних технологій»
(30.10 2019 рок; грудень-лютий дистанційно; 27.03 2020 року)

Члени районної методичної студії

Мясковська Т. О. –

учителів зарубіжної літератури, керівник ШАРОВА Н. Я. з проблеми «Сучасні підходи до формування та розвитку інноваційної культури вчителя-словесника» (Жовтень, січень, березень)

Члени районної школи практичних психологів

Жукоцька О. О. –

керівник ГРИШАЄВА О. В. з проблеми «Підвищення ролі психологічної компетентності педагогів засобами тренінгових технологій» (11.10; 06.12; 07.02; 04.04)

Слухачі районних майстер-класів

Біденко І. А. –

учителів початкових класів, керівник ПЛИС О. В. з проблеми «Формування інноваційного простору вчителя»
(06.12; 26.03)

Короткова І.І. –

учителів української мови та літератури, керівник СЛОБЛДЯНИК О. В. з проблеми «Компетентна підготовка до ЗНО з української мови»
(22.10; 17.03)

Лут М. В. –

учителів англійської мови, керівник ЛЮТА О. Г. з проблеми «Шляхи реалізації концепції «Нова українська школа» у процесі навчання англійської мови»
(13.11; 25.03)

Кiлькiсть переглядiв: 1132

Коментарi

  • Demaemiaingywem

    2013-05-06 16:40:44

    FEEMOFRIRMWOB xaikalitag dyncvanny [url=http://usillumaror.com]iziananatt[/url] Voiskiree http://gussannghor.com MasyadjuseZed...

  • Demaemiainoojtw

    2013-05-03 22:44:32

    FEEMOFRIRMWOB xaikalitag dyncvanny [url=http://usillumaror.com]iziananatt[/url] Voiskiree http://gussannghor.com MasyadjuseZed...