Ви знаходитесь тут:
- Головна
- Психологічна підтримка учасників освітнього процесу під час війни
Психологічна підтримка учасників освітнього процесу під час воєнного стану
Наша психіка важко переносить невизначеність. Особливо, якщо вона пов'язана з небезпекою. Перші вибухи, що пролунали по всій країні 24-го лютого, змінили нашу реальність.
Страх невизначеності став на зміну мирному побуту, планам і мріям. Від побачених подій наш мозок почав працювати в режимі стресу. А як ми знаємо, стрес негативно впливає не тільки на психічне здоров’я, але - і на весь організм в цілому.
Психіка не може відчувати постійну сильну напругу, і витісняє почуття, які немає часу та місця переживати. Так виникають різного роду психологічні проблеми, з якими не кожній людині під силу самостійно впоратись. Тому ми з Вами сьогодні і зібралися, щоб розширити уявлення про особливості психічного стану здобувачів освіти під час нинішніх реалій сьогодення.
З початку війни кожна людина відчуває цілий спектр емоцій. Існує популярна теорія американської психологині Елізабет Кюблер Росс про стадії прийняття втрат та життєвих змін:
заперечення,
злість,
торг,
депресія,
прийняття.
Стадії можуть чергуватись по-різному або проживатись “уперемішку”. Але важливо одне - пройти складний процес прийняття того, що трапилось і адаптуватись до нового життя. В нормальних, безпечних умовах дитині 1 класу потрібно на це рік, дітям 5 класу пів – року, дорослим декілька місяців. Тому, ми з Вами можемо тільки уявити, що відбувається зараз із дитячою психікою. І завдання дорослих допомогти школярам сформувати нову картину життя та подолати стрес.