Онлайн- конференція на тему"Організація роботи Психологічного хабу".

/Files/images/psiholog/IMG-244da8b16ef732ac899584d3dc4066a9-V.jpg

У світі відзначається 4 травня Міжнародний день протидії булінгу.

Булінг – це форма насильства у вигляді травлі, бойкоту, насмішок, дезінформації, псування особистих речей, фізичній розправі тощо. Це явище може мати різні форми та проявлятися у різних ситуаціях.

Булінг може бути:

Фізичний – штовхання, бійки, підніжки, нанесення тілесних ушкоджень тощо.

Економічний – крадіжки, пошкодження чи знищення одягу та інших особистих речей жертви, вимагання грошей тощо.

Психологічний – поширення образливих чуток, ігнорування, погрози, жарти, шантаж тощо.

Сексуальний – принизливі погляди, жести, образливі рухи тіла, прізвиська та образи сексуального характеру, зйомка відео у переодягальнях, сексуальні погрози, поширення образиливих чуток тощо.

Кібербулінг – приниження за допомогою інформаційно-комунікаційних засобів: мобільних телефонів, інтернету тощо (пересилка неоднозначних фото, обзивання телефоном, зйомка на відео бійок чи інших принижень і викладання відео в мережу, цькування через соціальні мережі).

Якщо у Вас виникли питання, Ви потребуєте підтримки чи поради з питань протидії булінгу, зверніться за консультацією на Національну дитячу гарячу лінію: 116 111 (з мобільного) або 0 800 500 225 (зі стаціонарних телефонів). Дзвінки безкоштовні та конфіденційні.

/Files/images/psiholog/aHR0cHM6Ly93d3cuc2Nob29sLTEwLm5ldC93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvMjAyMy8wNS9pbWFnZXMuanBn.jpgВідповідно до Кодексу про адміністративні порушення та ЗУ «Про освіту» булінг — це діяння, дії або бездіяльність учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно особи та (або) такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого.

Жертви булінгу переживають важкі емоції — почуття приниження і сорому, страх, розпач і злість. Булінг вкрай негативно впливає на соціалізацію жертви, спричиняючи:

— неадекватне сприймання себе — знижену самооцінку, комплекс неповноцінності, беззахистність;

— негативне сприймання однолітків — відсторонення від спілкування, самотність, часті прогули у школі;

— неадекватне сприймання реальності — підвищену тривожність, різноманітні фобії, неврози;

— девіантну поведінку — схильність до правопорушення, суїцидальні наміри, формування алкогольної, тютюнової чи наркотичної залежності.

За даними ЮНІСЕФ, майже 70% дітей по всьому світу потерпають від цькування з боку однолітків. А Україна посідає одне з чільних місць серед європейських країн з найвищим рівнем булінгу.

Верховна Рада України 18 грудня 2018 року прийняла Закон України №8584 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо протидії булінгу", який вперше визнає юридично поняття булінгу в українському законодавстві та передбачає відповідальність не тільки за вчинення , але й приховування випадків булінгу.

Так вчинення булінгу тягне за собою накладення штрафу від 850до 1700 гривень або громадські роботи на строк від 20-ти до 40-ка годин.

Булінг, вчинений дітьми від 14-ти до 16-ти років, тягне за собою накладання штрафу на батьків або осіб,які їх замінюють.

Заняття з учнями 2 класу "Булінг у навчальному закладі. Що це таке і як із ним боротися?"

/Files/images/psiholog/20230503_121904.jpg /Files/images/psiholog/20230503_121819.jpg

Акція "Комплімент кожному".

/Files/images/psiholog/image!.png /Files/images/psiholog/image(2)!.png

/Files/images/psiholog/image(3)!.png/Files/images/psiholog/image(1)!.png

/Files/images/psiholog/image(4)!.png /Files/images/psiholog/image(5)!.png

Акція "Стрічка доброти".

/Files/images/psiholog/image(1)..png /Files/images/psiholog/image(3)..png

/Files/images/psiholog/image(2)..png /Files/images/psiholog/image(4).png

/Files/images/psiholog/image(5).png /Files/images/psiholog/image(10).png

/Files/images/psiholog/image(7).png /Files/images/psiholog/image-.png

Заняття з учнями 5 класу "Безпека в інтернеті ".

/Files/images/psiholog/20230412_103707.jpg /Files/images/psiholog/20230412_105426..jpg

Тиждень психології "З психологією в серці, прямуємо до миру в Україні"

Цікаві факти з психології

Всім нам відомо, що психологія — це наука про людину. Об’єктом цієї науки є найскладніша сфера життєдіяльності людини – психіка. Складність психіки як явища зумовлена тим, що вона є вищим продуктом біологічного та суспільного розвитку живих істот. (С.Д. Максименко)

Психологію можна віднести до одної з найцікавіших наук. Якщо Вам все ж хочеться дізнатися більше, то цікаві факти про психологію Вам допоможуть.

1. Ті, хто спить 6-7 годин, менше схильні до ризику передчасної смерті, ніж ті, хто спить по 8 годин. Але у сплячих менше 5 годин ночами в три рази частіше виникають психічні проблеми, ніж у тих, хто спить по 8-9 годин.

2. Немає для людини кращого звуку, ніж його вимовлене ім’я. Перше, що треба запам’ятовувати при знайомстві – ім’я. Чи не посаду, не професію, а ім’я. Це основне правило установки хороших відносин.

3. Щоб швидко заснути треба лягти на спину, витягнутися, розслабити все тіло. Закрити очі і під закритими повіками закотити зіниці наверх. Це нормальний стан очей під час сну. Прийнявши це положення, людина засинає швидко, легко і глибоко. Якщо вірити Віктору Суворову, цією методикою десятиліттями навчають співробітників ГРУ.

4. Психологи визначили, що жінці достатньо всього 45 секунд для того, щоб оцінити незнайомого чоловіка. З них 10 секунд вона будує загальне враження про фігуру, 8 секунд оцінює очі, 7 секунд дивиться на волосся, 10 секунд на губи і підборіддя, 5 секунд – на плечі. А останні 5 дивиться на обручку – якщо вона є.

5. Знання психології робить життя складнішим, а застосування – простішим.

6. Кращим засобом від турбот, тривожності і стресу вчені з Оксфордського університету визнали читання, стверджуючи, що це заняття має більш швидкий ефект на організм. Дивно, але цей спосіб багато кращий за прийом алкоголю, набагато ефективніший прогулянки, чаювання або прослуховування музики.

7. Іноді нерозділене кохання переростає в справжню одержимість і навіть чревате психічними розладами. Такими, наприклад, як синдром Аделі. Синдром Аделі – це тривала хвороблива любовна одержимість іншою людиною, яка залишається без відповіді.

8. Проаналізувавши більше мільярда твітів, опублікованих під час великих спортивних змагань, вчені встановили, що чим «голосніші» і впевненіші заяви сперечальника, тим більше у нього шансів отримати перемогу в дискусії. Іншими словами, говоритіть впевнено, навіть якщо знаєте, що неправі.

9. Якщо людина намагається щось згадати, але при цьому продовжує дивитися вам в очі, будьте впевнені – вас обманюють.

10. Жінки відчувають себе коханими, спілкуючись лицем до лиця зі своїм партнером, чоловіки, навпаки, відчувають емоційну близькість у спілкуванні, коли вони працюють, грають, або розмовляють, сидячи поруч з партнеркою.

11. Мозкова діяльність продовжується навіть тоді, коли ми відпочиваємо. У цей момент відбувається фільтрація того, що дійсно потрібно відкласти в пам’яті, а що прибрати «про запас». Прокинувшись вранці ви ніколи не забудете те, що дійсно важливо для вас, але і не згадайте того, на чому не зупинили свою увагу вчора.

12. Людина відчуває себе більш успішною та щасливим тільки тоді, коли її мозок чимось зайнятий. Більш того, сіра речовина не цікавить монотонна робота – мова йде як раз про постійну метушню концентрації та перемикання з однієї роботи на іншу. Тільки в такі моменти людина відчуває себе щасливою.

13. Дослідники довели, що якщо в юності людина вміла відмовлятися від того, чого сильно бажала, їй даються життєві випробування простіше та з мінімальними втратами.

14. Для того, щоб до чогось звикнути необхідно трохи більше 2-х місяців, а точніше – 66 днів. Саме такий період знадобиться людині для того, щоб сформувати та довести до автоматизму будь-яку дію. Наприклад, якщо ви хочете перейти на правильне харчування, то вам може знадобитися трохи менше – приблизно 55 днів. А ось до спорту доведеться звикати довше – до 75 днів.

15. Якщо ви думаєте, що можете мати безмежну кількість друзів, ви глибоко помиляєтеся. Виявляється, що людина за все своє життя може дружити до 150 разів.

16. Якщо вас мучать кошмари по ночах, можливо, ви мерзнете уві сні. Науковий факт – чим холодніше в спальні, тим більше шансів побачити поганий сон.

17. Кращим засобом від турбот, тривожності і стресу є читання. Це заняття надає більш швидкий ефект на організм. Дивно, але цей спосіб багато краще прийому алкоголю, набагато ефективніше прогулянкам, чаювання або прослуховування музики.

18. У психології є принцип: чим більше очікувань з приводу якоїсь події, тим вище ймовірність нищівної розчарування. Більше чекаєш – менше отримуєш, менше чекаєш – більше отримуєш.

19.Більшість людей в незнайомому місці тримається праворуч. Якщо ви не хочете бути в натовпі або простояти довго в черзі, то знаючи цей факт, сміливо йдіть ліворуч або займайте чергу, яка лівіше.

20. Цікаво те, що хороші оцінки людина запам’ятовує у багато разів краще, ніж погані. З імовірністю 89% люди згадають позначку «5» і лише 29% – оцінку «3». Як наслідок, здається, що оцінка була вище, ніж насправді.

21. Цікаво, що судді в спорті карають частіше ті команди, форма яких чорного кольору. Це підтверджує статистика, яку ведуть НХЛ, ФІФА.

22. Відомий факт, що жінки, перебуваючи в магазині одягу, більше акцентують увагу на полиці та вішалки, на яких панує безлад. Підсвідомо їм здається, що саме там знаходиться щось краще, цікавіше.

23. Цілу сферу психологічних факторів та прийомів використовують на собі магазини. Наприклад, повторювані товари на касі, акції та спеціальні цінники різних кольорів. Якщо на ціннику написати замість «Шкарпетки – 2 грн.» – «АКЦІЯ! 5 пар носків – 10 грн.» продажі можна збільшити рівно наполовину.

24.Люди неохоче суперечать спокійній, врівноваженій людині. Навпаки, коли хтось люто і агресивно відстоює свою думку – йому чинитимуть опір та будуть з ним сперечатися.

25. Згідно психологам, всі ми любимо мріяти. Дослідники стверджують, що люди, які люблять мріяти, як правило, більш винахідливі та краще вирішують різні проблеми.

26. Найвідоміший приклад «обману через чесність». Людина, яка озвучить свої нечисті наміри, буде виглядати в очах оточуючих більш чесною, ніж людина, у якої ці наміри повністю відсутні або вона їх приховує.

27. Ви можете запам’ятати тільки 3-4 елементи одночасно. Існує правило «магічного числа 7 плюс-мінус 2», згідно з яким людина не може зберігати більше 5-9 блоків інформації одночасно. Більша частина інформації в короткочасній пам’яті зберігається 20-30 секунд, після чого ми її швидко забуваємо, тільки якщо не повторюємо знову і знову.

Психологічна акція "СТІНА ПОБАЖАНЬ".

/Files/images/psiholog/20230407_095039.jpg /Files/images/psiholog/20230407_095002.jpg

/Files/images/psiholog/20230407_094712..jpg

Виготовлення буклетів для учасників освітнього процесу.

/Files/images/psiholog/20230407_094032.jpg

Заняття з учнями 1 класу" Долоньки творчості".

/Files/images/psiholog/20230404_121525..jpg /Files/images/psiholog/20230404_121550..jpg

Виступ практичного психолога на нараді. Поради для педагогів "Як зберегти психічне здоров’я в умовах воєнного часу ".

/Files/images/psiholog/IMG-ee78ee709ec91d005c5c00641e9ac01d-V.jpg/Files/images/psiholog/IMG-5916eb8a01e720d33e6e01f1898a9cb6-V.jpg

/Files/images/psiholog/20230323_131433.jpg

Заняття з батьками "Правила кібербезпеки для дітей під час війни".

/Files/images/psiholog/image35.png /Files/images/psiholog/image36.png

Заняття з учнями 1-4 класів "Бути здоровим- здорово!".

/Files/images/psiholog/image34.png

Заняття з учнями 5-11 класів "Булінг в учнівському середовищі".

/Files/images/psiholog/image33.png/Files/images/psiholog/image32.png

Заняття з учнями 1-4 класів "Все про БУЛІНГ для дітей".

/Files/images/psiholog/image30.png /Files/images/psiholog/image31.png

Профілактичне заняття з учнями 9-11 класів "Нова небезпечна субкультура: хто такі ПВК "Редан".

/Files/images/psiholog/image28.png /Files/images/psiholog/image29.png

Профілактичне заняття з учнями 8-11 класів "Представники субкультури ПВК "Редан", як не піддатися впливу новому молодіжному руху?".

/Files/images/psiholog/image20.png

Заняття з учнями 6 класу "Світ без насильства".

/Files/images/psiholog/image22.png/Files/images/psiholog/image21.png

Заняття з учнями 1-4 класів "Я обираю усмішку".

/Files/images/psiholog/image24.png/Files/images/psiholog/image23.png

Заняття з учнями 8-9-х класів "Обери свій шлях до успіху".

/Files/images/psiholog/image24..png /Files/images/psiholog/image25.png

Участь у вебінарі " Психологічні аспекти допомоги дітям та дорослим в умовах війни".

/Files/images/psiholog/image26.png /Files/images/psiholog/image27.png

Заняття з учнями 9-11-х класів "Як обрати професію мрії?"

/Files/images/2022-2023_nr/психолог 1).png

/Files/images/2022-2023_nr/психолог2(1).png

22.02 Захід № 2 " Комунікаційні платформи для практичнних психологів"

/Files/images/psiholog/5..png /Files/images/psiholog/7..png

/Files/images/psiholog/6..png

21.02 Стратегічна сесія "Удосконалення діяльності фахівців психологічної служби".

/Files/images/psiholog/3..png /Files/images/psiholog/4..png

Онлайн-заняття з учнями 7-11 класу "Небезпека пірсингу і татуювання для здоров'я".

/Files/images/psiholog/1..png /Files/images/psiholog/2..png

"Доброта - це якість,прояв якої ніколи не буває зайвою".

/Files/images/psiholog/20230217_102309.jpg/Files/images/psiholog/20230217_100106.jpg

/Files/images/psiholog/20230217_102454.jpg/Files/images/psiholog/IMG-439d573739c5e349db03654255562c29-V.jpg

Заняття з батьками " Психологічна підтримка під час воєнного стану".

/Files/images/psiholog/image19.png/Files/images/psiholog/image18.png

Заняття з учнями 1-3 класів "Чи вмію я дружити".

/Files/images/psiholog/image 17.png/Files/images/psiholog/image16.png

Заняття з учнями 9-10 класів "Я вмію безпечно користуватися інтернетом".

/Files/images/psiholog/2.png /Files/images/psiholog/3.png

Спілкування через Інтернет: чого від нього чекати і як з ним поводитися?

Можливість отримати будь-яку інформацію не виходячи з дому – зараз це не фантастика, а реальність. І це стало можливим завдяки Інтернету. Крім того, що Інтернет дозволяє тобі знайти потрібну інформацію, мережа значно розширює коло твого спілкування. І це стало можливим завдяки Чату, вКонтакті та іншим подібним сайтам.

Тобі відомо, що таке Чат? Так, дійсно, це швидкий спосіб знайти для себе нових друзів, поспілкуватися з ними на будь-які теми, отримати корисні поради. А вКонтакті ще можна побачити фотокартки, відеоролики і мати уявлення з ким розмовляєш, завдяки тій інформації, яку розміщує на своїй сторінці людина. Але спілкування в Інтернеті приховує небезпеку, яка проявляється в тому, що ти не бачиш свого віртуального знайомого, а тому не можеш бути впевнений у тому, що ця людина безпечна для тебе. Ти можеш вважати, що спілкуєшся зі своїм однолітком, а він або вона насправді може виявитися дорослим чоловіком або жінкою, а ще гірше – злочинцем.

Сюрпризи при безпосередній зустрічі віч-на-віч.24% дітей віком 7-11 років зустрічались з друзями, з якими познайомились через Інтернет. Інші 24% дуже б хотіли це зробити. Більшість дітей ішла на зустріч з друзями, але 25% були одні (незважаючи на такий малий вік). У 58% випадків зустріч з „другом" була неприємним сюрпризом, тому що діти зрозуміли, що їх віртуальний друг брехав про себе. Підлітки були здивовані при зустрічі з тими, з ким мали зв'язки по Інтернету в 48% і шоковані в 28%. Причини ті ж самі.

Отже, пам’ятай про те, що спілкування у чаті, вКонтакті та на інших подібних сайтах поряд з користю може приховувати і суттєву небезпеку для тебе. Тому, щоб уберегти себе від неприємностей ти повинен постійно пам’ятати нескладні правила безпечної поведінки під час бесіди з незнайомцями або новими друзями, з якими ти познайомився саме в Інтернеті, а не в реальному житті.

Увага! Завжди пам’ятай про те, що ти спілкуєшся з людиною, про яку тобі нічого невідомо, тому не довіряй їй свої таємниці або думки. Краще поділися ними зі своїми батьками чи справжніми, а не віртуальними друзями.

Виконуйте три наведені нижче рекомендації, і використання Інтернету буде для вас безпечним:Захистіть свій комп'ютер* Завжди оновлюйте операційну систему.* Використовуйте антивірусну програму.* Використовуйте брандмауер.* Робіть резервні копії важливих файлів.* Будьте обережними, завантажуючи вміст.Захистіть себе в онлайні* Будьте обережними, надаючи особисту інформацію.* Думайте про те, з ким ви розмовляєте.* Пам'ятайте, що в Інтернеті не все є надійним і не всі є чесними.Дотримуйтесь правил* Ви маєте дотримуватися законів навіть в Інтернеті.* Пам'ятайте, що в Інтернеті ви повинні піклуватися про інших так само, як про себе.

10 золотих правил безпеки в Інтернеті для дітей

1. Нікому без дозволу батьків не давати особисту інформацію: домашню адресу, номер домашнього телефону, робочу адресу батьків, їхній номер телефону, назву й адресу школи.

2. Якщо знайдете якусь інформацію, що турбує вас, негайно сповістіть про це батьків.

3. Ніколи не погоджуватися на зустріч з людиною, з якою ви познайомилися в Інтернеті. Якщо все ж таки це необхідно, то спочатку потрібно спитати дозволу батьків, а зустріч повинна відбутися в громадському місці й у присутності батьків.

4. Не посилати свої фотографії чи іншу інформацію без дозволу батьків.

5. Не відповідати на невиховані і грубі листи. Якщо одержите такі листи не з вашої вини, то сповістіть про це батьків, нехай вони зв'яжуться з компанією, що надає послуги Інтернет.

6. Розробити з батьками правила користування Інтернетом. Особливо домовитися з ними про прийнятний час роботи в Інтернеті і сайти, до яких ви збираєтесь заходити.

7. Не заходити на аморальні сайти і не порушувати без згоди батьків ці правила.

8. Не давати нікому крім батьків свої паролі, навіть найближчим друзям.

9. Не робити протизаконних вчинків і речей в Інтернеті.

10. Не шкодити і не заважати іншим користувачам.

/Files/images/psiholog/1.png

Заняття "Безпека в інтернеті".

/Files/images/psiholog/image 14.png /Files/images/psiholog/image 15.png

Заняття з учнями "Безпечний інтернет".

/Files/images/psiholog/image 13.png/Files/images/psiholog/image 12.png

Консультація-практикум для батьків та учнів "Роль сім'ї та школи в трудовому вихованні".

/Files/images/psiholog/image 11.png

Заняття з учнями 8-11 класів "Наслідки вживання шкідливих речовин".

/Files/images/psiholog/image 10.png

Батьківський всеобуч на тему: " Як подолати тривожність під час воєнних дій".

/Files/images/psiholog/image...png /Files/images/psiholog/image(2).png

Онлайн-заняття з учнями 9-11-х класів "Людина-не товар".

/Files/images/psiholog/Screenshot_20221223-154214_Zoom.jpg/Files/images/psiholog/Screenshot_20221223-154031_Zoom.jpg

Онлайн-заняття з учнями 6-8-х класів "Торгівля людьми - прояв сучасного рабства".

/Files/images/psiholog/image6.png /Files/images/psiholog/image8.png

/Files/images/psiholog/image5.png /Files/images/psiholog/image7.png

Онлайн-заняття з учнями 1-4 класів "Хто такий справжній друг".

/Files/images/psiholog/image(3).png /Files/images/psiholog/image4.png

Заняття з учнем ВПО "Вчимося справлятися зі стресовими ситуаціями". Виготовлення "Іграшки антистрес".

/Files/images/psiholog/20221209_135220.jpg /Files/images/psiholog/20221209_140035.jpg

/Files/images/psiholog/20221209_141013.jpg

До Міжнародного дня прав людини 10 грудня: Онлайн заняття з учнями 1-3 класів "Завжди памятай» .

/Files/images/psiholog/image.png /Files/images/psiholog/image(1).png

Онлайн-заняття з учнями 8-11 класів "Ми за життя без насилля".

/Files/images/psiholog/20221209_084927.jpg/Files/images/2022-2023_nr/20221209_084817.jpg

/Files/images/psiholog/Screenshot_20221214-111749_Zoom.jpg

Онлайн-заняття з учнями 5-6 класів "Як не стати жертвою насилля".

/Files/images/psiholog/Screenshot_20221206-151449_Zoom.jpg /Files/images/psiholog/Screenshot_20221206-153538_Zoom.jpg

ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ОТРИМАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЛЯ ДІТЕЙ

Служба у справах дітей Петрівської селищної ради

Контактна інформація:

смт Петрове вул. Центральна, 32

тел. (05237)-9-62-63

e-mail: ssdpetrove@ukr.net

Гаряча лінія відділу соціального захисту населення Петрівської селищної ради

тел. (097)-977-73-81 працює Пн-Пт

Поліція

тел. 102 цілодобово

Пам’ятка батькам

"МИ ПРОТИ НАСИЛЛЯ"

1. Пам’ятайте, що першим університетом життя для дитини є та сім’я в якій народилася дитина. Завдання обох батьків полягає в тому, що створити в сім’ї атмосферу любові, довіри, духовного настрою та комфорту.

2. Не дивіться на дитину як на особисту власність. Ви дали дитині фізичне тіло, а душа Її належить світові. Сприймайте дитину як особистість єдину, унікальну і неповторну.

3. Не виражайте часто свого незадоволення, критики – це тільки породжує антагонізм в стосунках дітей і батьків.

4. Давайте дітям можливість відчувати Ваше визнання і схвалення.

5. Ніколи не старайтесь запевнити дитину в тому, що вона погана.

6. Будьте тактовними в стосунках з дітьми.

7. Давайте приклад емоційного самоконтролю і витримки.

8. Показуйте приклад позитивних дій ті вчинків дітям не на словах, а в конкретних справах.

9. Насильство над дітьми – це протиприродний акт, який забороняється законом. Так, в Сімейному кодексі сказано таке: «Забороняються фізичні покарання дітей батьками та інші види покарань, які принижують людську гідність. Дитина має право на належне батьківське виховання».

10. Завжди давайте дитині шанс на право бути кращою.

11. Пам’ятайте, що в сім’ї дитина пізнає, як взаємодіяти з іншими людьми, як ставитися до себе і до оточення, як упоратися з труднощами і, за великим рахунком, що таке життя.

Пам’ятка учням

"МИ ПРОТИ НАСИЛЛЯ"

*Пам’ятайте, що насильство над вами, здійснене вашими батьками, не є нормою життя. Насильство – неприпустима річ у стосунках людей.

*У сім’ї ви маєте право на те, щоб до вас ставилися з повагою, не ображали.

*Пам’ятайте необхідні правила безпеки: зокрема, не варто тут же кидатися на допомогу, коли тато б’є маму, особливо коли він - з небезпечними предметами в руках; ваше завдання – якомога швидше сховатися, залишити домівку взагалі – на допомогу покличте дорослих, які краще знають, як діяти за таких обставин.

*Ви маєте право на захист, якщо навіть найрідніші люди принижують вашу гідність.

*Поділіться своїми проблемами з учителем, класним керівником, психологом, зверніться до поліції.

Не вірте у погрози з боку кривдників.

*Ви маєте право висловлювати і відстоювати свою думку. Чітко і однозначно висловлюйте осуд щодо насильницької поведінки взагалі.

*Знайте, коли вас постійно контролюють, принижують, примушують до чогось, використовують в спілкуванні з вами лайливі слова – це насильство.

*Не вважайте, що ви заслужили на таке ставлення з боку дорослих. Ніхто, в тому числі ваші батьки, рідні, не має права принижувати вас, поводитися жорстоко стосовно дитини – це карається законом. В Сімейному кодексі (ст.. 150, ч. 7) написано: «Забороняються фізичні покарання дітей батьками. Та інші види покарань які принижують людську гідність. Дитина може податі до суду, до громадських організацій, якщо виховання не належне».

*Навчитися розрізняти поняття «добро» і «зло». Все, що принижує людську гідність – є зло, все, що звеличує гідність людини – добро.

Рекомендації дорослим як допомогти дітям зрозуміти свої почуття

Дайте дитині додаткову підтримку, підбадьорте її та будьте чуйні, терпимі, коли вона перебуває у стресовому стані, адже діти показують свої страждання та хвилювання за допомогою різної поведінки – надчутливою, замкненої, пустотливою; будьте чуйні до почуттів, які виражає дитина словесно та іншим шляхом; допоможіть дитям навчитися казати про свої почуття замість того, щоб дитина просто замкнулася; навчіть вирішувати проблеми словесно, а не фізично; методом знаходження кращих способів для того, щоб впоратися з ситуацією; допоможіть дітям заспокоюватись самостійно, коли вони прикро вражені. Наприклад, іноді діти старшого віку необхідно просто більше часу побути на одинці, тоді як молодші діти мають потребу в чутливій близкості з рідними; проводьте співбесіди про почуття дитини, проектуючи ситуацію, яка його засмучує, на себе, виражаючи Ваші власні почуття (наприклад, «Мені стає сумно, коли я сперечаюся зі своїми друзями, можливо, тобі також»); переконайте дитину, що у всіх дітей виникають почуття за певних обставин (наприклад, «Іноді діти лякаються і це нормально», «якщо щось не працює, це тебе дратує», «коли тебе дражнять, ти ображаєшся»); діти молодшого віку потребують допомоги, щоб навчитися відмічати свої почуття. Це допомагає їм ввійти в емоції, біль, точно розпізнати їх та правильно впоратися з ними (наприклад, «Думаю, що ти плачеш тому, що ти стомився(лась), «Я знаю, що діти відібрали твій м’яч, і це тебе прикро вразило»); іноді дітям легше відповісти на коментар, ніж на пряме питання, якщо щось не так ( наприклад, «Сашко, ти виглядаєш дещо засмученим. Напевно, ти думаєш про свою мамусю…»); буває так, що дитині легше коментувати свої почуття в контексті почуттів більшості дітей (наприклад, «Більшості дітей стає моторошно та сумно, коли їхній татусь та мама сваряться», «мабуть, всі діти ображаються та страждають, коли на них кричать, обзивають або не хочуть спілкуватися»).

Онлайн-заняття з учнями 1-3 класів "Мій улюблений світ без насилля".

/Files/images/psiholog/Screenshot_20221206-130948_Zoom.jpg

В рамках Всеукраїнської акції "16 днів проти насилля" з учнями проводилися просвітницько-профілактичні заходи: 1 грудня "День боротьби зі СНІдом" .

/Files/images/psiholog/20221201_113841.jpg

Заняття з дитиною ВПО гра Whale Dive.

/Files/images/psiholog/20221111_150546.jpg/Files/images/psiholog/20221111_145914.jpg

До Всесвітнього дня доброти,в ліцеї було проведено Акцію "Скринька добрих справ".
Заняття з учнями "Даруйте людям доброту".

/Files/images/psiholog/20221114_092059.jpg/Files/images/psiholog/20221114_083545.jpg

/Files/images/psiholog/IMG-26c2b536a07cb57942c4c2d8f9611fed-V.jpg

Година психолога "Гармонія в колективі".

/Files/images/psiholog/Screenshot_20221111-143443_Zoom.jpg /Files/images/psiholog/Screenshot_20221111-144326_Zoom.jpg

Онлайн-бесіда з учнями "Стати на місце іншої людини-означає допомогти їй"

/Files/images/psiholog/Screenshot_20221110-152313_Zoom.jpg/Files/images/psiholog/Screenshot_20221110-151453_Zoom.jpg

Арт-терапія для дітей ВПО "МОЇ каракулі".

/Files/images/psiholog/20221110_143616.jpg/Files/images/psiholog/20221110_143336.jpg

/Files/images/psiholog/20221110_144108.jpg

Година психолога "Профілактика вживання алкоголю серед молоді ".

/Files/images/psiholog/maxresdefault.jpg /Files/images/psiholog/_.jpg

/Files/images/psiholog/Screenshot_20221108-153451_Zoom.jpg/Files/images/psiholog/Screenshot_20221108-151611_Zoom.jpg

Заняття з дітьми ВПО "Моє чарівне дерево".

/Files/images/psiholog/20221028_140203.jpg /Files/images/psiholog/20221028_141007.jpg

/Files/images/psiholog/20221028_140101.jpg /Files/images/psiholog/20221028_135310.jpg

Заняття з учнями 6-8 класів "Шкідливі звички, та їх наслідки".

/Files/images/psiholog/Screenshot_20221025-151135_Zoom.jpg /Files/images/psiholog/Screenshot_20221025-152604_Zoom.jpg

Заняття з дітьми ВПО "Світ моїх емоцій".

/Files/images/psiholog/20221021_142208.jpg/Files/images/psiholog/20221021_144349.jpg

Заняття з учнями 1-4 класів "Ким я мрію бути", "Героїчні професії".

/Files/images/psiholog/IMG-bda2619af5d6686dc9dad1a4614a550b-V.jpg

Заняття з учнями 5-8 класів "Моя професія-моє майбутнє ".

/Files/images/psiholog/IMG-38fc9083b14dcd011409087b43098572-V.jpg/Files/images/psiholog/IMG-1d3bff49ea8a779f7b641fb457d1672c-V.jpg

18 жовтня - Європейський день боротьби з торгівлею людей.

/Files/images/psiholog/IMG-3b3bf04d1c39602ccfb6dc82144e6459-V.jpg/Files/images/psiholog/IMG-3e4443536ca47f15e31320453e4d995c-V.jpg

/Files/images/psiholog/IMG-127a6d11e34b18b443f9a4d622e9b7ef-V.jpg/Files/images/psiholog/IMG-036e62f08f7fce0559465a3a758e8e0e-V.jpg

/Files/images/psiholog/IMG-0663252e75b8be53138e746191fb3dff-V.jpg /Files/images/psiholog/IMG-6e6e422a0a6c5abcf2f0fd4cc3af231f-V.jpg

Заняття "Острів творчих почуттів".

/Files/images/psiholog/Screenshot_20221004-094713_Meet (original).jpg /Files/images/psiholog/Screenshot_20221005-124552_Meet (original).jpg

Тренінг "Ми - здорове покоління!"

/Files/images/psiholog/Screenshot_20221006-151706_Zoom.jpg

Тренінгове заняття "Стреси в нашому житті. Як від них захиститися?".

/Files/images/psiholog/Screenshot_20221011-153729_Zoom.jpg

Година психолога з 2 класом "Я та інші".

/Files/images/psiholog/20220919_131542.jpg

Година психолога з 1 класом "Нумо знайомитись".

/Files/images/psiholog/20220916_114252.jpg/Files/images/psiholog/20220916_113238.jpg

Година психолога з 5 класом "Мій Всесвіт".

/Files/images/psiholog/Screenshot_20220920-152235_Zoom.jpg /Files/images/psiholog/Screenshot_20220920-153617_Zoom.jpg

Година психолога "Світ моїх емоцій".

/Files/images/psiholog/Screenshot_20220921-130237_Zoom.jpg

/Files/images/psiholog/91871450_884987145256278_2498924883208044544_n.jpg

/Files/images/psiholog/unnamed (1).jpg

/Files/images/psiholog/unnamed (2).jpg

/Files/images/psiholog/unnamed (3).jpg

/Files/images/psiholog/unnamed (4).jpg

/Files/images/psiholog/1581497588_b976e83-kiberbuling.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 124

Коментарi